Let op: heb je een tijdelijk huurcontract? Dan kun je geen account aanmaken. Neem op een andere manier contact met ons op.
Account aanmaken niet gelukt?
Het is mogelijk dat je niet de juiste gegevens invult. Gebruik je postcode, het huisnummer en de gehele toevoeging van je woonadres.
Controleer deze gegevens op brieven die je van ons hebt ontvangen.
Bijvoorbeeld huisnummer 9 C-2E
Huisnummer = 9
Toevoeging = C-2E
Daarnaast voer je de vijf laatste cijfers van de bankrekening (IBAN) die je gebruikt om je huur te betalen.
Bankrekening niet bij ons bekend
Is je bankrekeningnummer niet bij ons bekend of is je bankrekeningnummer in de tussentijd veranderd, dan kun je geen account aanmaken. Wil je toch een account aanmaken? Stuur dan een kopie van je bankpas via ons contactformulier. Zodra de kopie binnen is en verwerkt, kun je een account aanmaken.
Kun je na de bovenstaande acties nog steeds niet inloggen, neem dan contact met ons op.