Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over:
De manier waarop een dienst of reparatie is uitgevoerd
De manier waarop je bent behandeld door een medewerker en/of aannemer
Een belofte die niet is nagekomen
Ons beleid
Een klacht gaat altijd over onze dienstverlening. Of de dienstverlening van een bedrijf dat wij voor je hebben ingeschakeld. Bijvoorbeeld een aannemer.
Je kunt jouw klacht op dit moment niet online melden. Je kunt ons wel bellen of een brief sturen. Kijk hier voor onze contactgegevens. Zet altijd je naam, adres en contactgegevens bij de klacht. Stuur je een brief? Zet dan ook een handtekening.
Vraag je iemand anders om namens jou een klacht te melden? Zorg dan voor een schriftelijke machtiging. Deze vind je hier.
Niet alles is een klacht
Twijfel je over of iets een klacht is? Neem dan eerst contact met ons op. Dan denken we met je mee.
Soms lukt het niet om samen een oplossing te vinden
Soms lukt het niet om samen een oplossing te vinden. Vraag Het Juridisch Loket om advies. Het is fijn om te weten dat ook andere organisaties je kunnen helpen:
Voor klachten over onze dienstverlening ga je naar de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.
Voor klachten over de woningtoewijzing kun je terecht bij:
Rotterdam en Spijkenisse: Bezwarencommissie Huisvesting regio Rotterdam
Delft: Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden
Vanaf 1 januari 2024 heeft iedere gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders. Iedere huurder kan daar terecht.
In sommige gevallen kun je ook naar de Huurcommissie of de kantonrechter. Kijk op Rijksoverheid.nl voor meer informatie.
Heb je een tip of compliment?
Met jouw tip kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Complimenten vertellen ons wat we vooral niet moeten veranderen. En ze geven ons frisse energie om met een glimlach Woonbron nog beter te maken.
Deel jouw tip of compliment via ons contactformulier.