Onze Centrale Financiële Administratie staat op werkdagen telefonisch van 8.00 uur tot 17.00 uur voor u klaar. Als u na een maand nog geen betaling of afwijzing van uw factuur heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als u wel een afwijzing hebt ontvangen dan kunt u het beste doen wat op de afwijzing vermeld staat. Als het nog geen maand geleden is, vragen wij u te wachten.

Onze contactgegevens:

Overige gegevens:

  • BTW nummer: NL00.27.68.860.B01

  • RSIN: 27.68.860

  • KvK: 24108291

Stuur uw factuur digitaal

Stuur uw facturen (inclusief bijlagen in één PDF-bestand) per e-mail naar ons. Doe dit per stuk en zet ook 'factuur' in het onderwerp van de e-mail. Stuur dus 1 factuur per e-mail. Zo kunnen we facturen snel en automatisch verwerken.

Verstuur uw facturen altijd conform de gegeven opdracht. Staat in de opdracht dat bepaalde bijlages vereist zijn, neem deze dan op. Voor vragen over de opdracht en de vereisten kunt u contact opnemen met uw opdrachtgever. Wanneer wij een factuur retourneren of afkeuren, accepteren wij geen aanmaningskosten.

Krijgt u onderhoudsopdrachten via het leveranciersportaal van Woonbron? Dan loopt de facturatie ook via dit portaal.