Regel je zaken eenvoudig en snel via Woonbron.nl
Momenteel is de wachttijd als je naar ons belt langer dan dat je gewend bent!
Regel daarom je zaken online bij ons. Eenvoudig en snel! En 24/7 bereikbaar.
Een reparatieverzoek melden? Ga naar Woonbron.nl
Bellen kan maar doe het eenvoudig en snel via Woonbron.nl. In maar 3 minuten maak je een nieuwe melding via onze site. Vervolgens maak je online een afspraak met onze monteur. Je kiest zelf een dag en tijdstip. Dat lukt niet altijd. In dat geval nemen we alsnog contact met je op.
En wist je dat? Je hebt hier niet eens een inlog voor nodig!
Bij spoedeisende reparatieverzoek bel je natuurlijk naar 088 966 00 00.
Je huur opzeggen? Ga naar Woonbron.nl
Als je je huur bij ons wilt opzeggen, doe dit dan eenvoudig en snel via onze site. Je bepaalt zelf op welke dag en tijdstip je de afspraken voor de inspecties wilt maken. Je staat niet in de wacht bij onze klantenservice en je doorloopt online alle stappen voor het opzeggen. En dit doe je natuurlijk wanneer het jou uitkomt. Vanuit je luie stoel of liggend op de bank, het maakt niets uit.
Heb je een vraag? Ga naar Woonbron.nl
We hebben je graag aan de lijn maar wij snappen ook dat jouw tijd kostbaar is. Ga daarom naar de veelgestelde vragen op Woonbron.nl. Erg handig en makkelijk.
En zo zijn er nog veel meer zaken die je via Woonbron.nl 24/7 online kunt regelen! Neem eens een kijkje op woonbron.nl.