In 3 minuten online geregeld
Je kan een reparatieverzoek eenvoudig online aan ons doorgeven. De kosten van een reparatie die wij voor je uitvoeren zijn voor ons. Tenzij je de schade zelf hebt veroorzaakt.
Spoed of een noodgeval
Is er sprake van spoed? Neem dan telefonisch contact met ons op. Dit kan via telefoonnummer: 088 966 00 00 (24 uur per dag bereikbaar).
Meerdere reparaties melden
Wil je meer dan één reparatie melden? Geen probleem! Geef je reparaties online aan ons door (per reparatie een los verzoek). Zodra je meldingen bij ons binnen zijn, bekijken wij of we ze kunnen bundelen. Als dat kan, plannen we samen met jou een datum waarop de monteur langskomt.
Reparatieverzoeken bekijken
Je gemelde reparatieverzoeken in de eigen ruimte of in het gebouw kun je online bekijken.
Afspraak wijzigen of afzeggen
Komt de afspraak met de vakman toch niet uit? Of wil je de afspraak afzeggen? Neem dan contact met ons op.
Zelf repareren of reparatieverzoek melden?
Onderhoud aan de buitenkant en binnenkant van de woning wordt door ons of de Vereniging van Eigenaars verzorgd. Je bent zelf verantwoordelijk om klein onderhoud in je woning te verzorgen. Om welk klein onderhoud dit gaat, staat in de brochure Onderhoud en reparaties.
Samen zorgen we voor een fijn huisbezoek
Daarom hebben we een paar spelregels:
Je bent zelf thuis en zorgt dat iedereen is aangekleed.
Je houdt huisdieren uit de buurt van onze medewerkers. Bijvoorbeeld in een andere kamer.
Je bergt waardevolle spullen op. Zo voorkomen we misverstanden.
Je zorgt ervoor dat alle kamers makkelijk bereikbaar zijn.
Je rookt niet tijdens de afspraak. Onze medewerkers doen dat ook niet.
Sommige medewerkers dragen veiligheidskleding en veiligheidsschoenen. Deze mogen zij niet uitdoen.
Wie betaalt het reparatieverzoek in geval van een eigenaar?
Als de reparatie aan de gemeenschappelijke delen wordt uitgevoerd, komt dit voor rekening van de VvE of de verzekering van de VvE. Is de reparatie in een privégedeelte van de woning, dan zijn de kosten voor rekening van u als eigenaar. In de splitsingsakte kunt u lezen, welke zaken tot privégedeelte worden gerekend en welke tot de gemeenschappelijke delen. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met de VvE beheerder van uw VvE.